Pazartesi, Ağustos 06, 2007

kimseye etmem şikayet.


Yok ayol klasiktir zaten, klastır.
Sen de yapıyorsun. Bu öyle buz saçağına,
hayal valsine, veda konuşmasına benzemez.
Rakı şişesinin balığı olmak güzeldir.
Kimselere söyleyemediklerini rakı bardağına kusmak, yudum yudum. Sarhoş olmak; seninle sevişmek kadar güzeldir neredeyse.
Pembe dizi çevirmiyoruz ki.

Ali nazikten bir parça ve şu zeytinyağlılardan alacağım ben. Ve peynirim de bitti. Kavunum var daha.

Sek içmek canımı yakmıyor ki. Midemi yakan senin beni yüz üstü bırakman, bencilce.
Cesaretsizlik değil mi bu?

Yok yok, kızmadım. Ay ben öyle parlar sönerim, senin gibi düşüncesizlik yapmam ki asla. Evet yaparım. Ama yok yok. Uykularımız bir değilse neyi düşüneyim daha.

Velhasıl kelam; rakı içmek üç-dört kadeh; ömrüme ömür katıyor. Şimdi sarhoş oluyorum demek ki.

O kadar keyifleniyor ki ruhum, seni affediyor. Her şeyi. Benim derdim bu zaten; insanları sevmiyorum ben(hariç)

Sen sarhoşken saldırmıştın değil mi bana? Ahhahah.