Perşembe, Ağustos 31, 2006

neşem için..



şebo;
öylesine diğer teşekkür bu; her zamanki gibi. kaldı ki sesin varken
özel bir nedene de gerek yok yazmak, teşekkür etmek için.
ne yazacağımdan bi' haber. ama yine sevgi sözcükleri olacak bunlar.
seni seven bu kadar insanın içinden başka birşey geliyor mu zaten?

seni dinlemenin zevkine varırken; senin yaratıcılığının son raddesindekendi
hayatının yanında bizim hayatımızı güzel kılmaya çabalaman inanılmaz mutlu
ediyor beni.

sesimle, ellerimle ulaştırmak istediğim belki yüzlerce teşekkür mektubundan
biri oluyor bu.
sesinle, kalbinle bana hissettirdiğin milyonlarca değişik tadın sadece birine
tanığım şu an.

bana sevgimi belli bir düzeyde tutmayı öğrettiğine inanıyorum.
büyün sayesinde tanıığım herkes hayatıma anlam katıyor.şu an sesinle
gülümseyen binlerce insandan biriyim basitçe.

ve seni her burnundan öpenin her mesajını aynı kapıya çıkaran söz;

'iyi ki varsın' larımın kraliçesi;
seni seviyorum, burnundan öpüyorum-diğerleri gibi-.

beril