Perşembe, Mayıs 25, 2006

appassionate; tutkulu

-si, sol, do#, re, si, mi, fa#, re, do# si, re, si, fa#, re,
fa#,re, do#, si (fantasie-presto en -böyk- pasaj)
-beril bırak hadi çalışıyoruz (ilgi delisi)
-ya mal mısın çocuk? neden bölüyorsun? tam kon-
santre olmuşum şurda.(sinirlenmeye yeni başlanır)
-konsantreni si-seveyim senin. konser var yarın. biz
çalıyoruz trio'yu. zeynep çıkmayacakmış.
-trio'na koyım, niye biz çalıyoruz? abi yarın provam
var. (sinir sınırlarını kullandığı kelimelerle ölçelim)
-etüdümü dinlemeden hiç bir yere gitmiyoruz çocuk.
****




evet yarın konser vereceğim bilgisini bugün saat 15:30 sularında böyle öğrendim.
zeynep konsere çıkamayacak haldeydi ve yerine bir karma konser düzenleniyordu.
tabi eteklerim tutuşmadı desem yalan olacak. 4. bölümdeki solo beni şimdiden
ağlatıyor. son bölümü nasıl bitireceğimize karar vereneyişimiz de ayrı bir konu.
ne giyeceğim de muammaydı ama; puantiyeli elbisemi bu konsere giymeye karar
verdim..
***
anlayacağınız bayaa renkli günler geçiriyorum.


evet şu an için bana şans dilenmesini bekliyorum.