Cumartesi, Mayıs 27, 2006

alone again.

ben zaten hep öyle.. çocuksu biraz, bencil,
doyumsuz. kafamın karışıklığı öyle böyle
değil şimdi. altında kalabileceini söylediğin
sevgini; incelemeye almışım.
uykumda sayıkladığım her şeyden farklıca;
ağlatma beni diye yalvarıyorum.
daha ilk cümlende gizli itirafın.
ben korkarak girdim bu sevginin içine.
gelme o zaman. tüm yükünü kucağına koyup;
oturma derinime.beni ağlatma. gök olma.
ama bazen değişiyor işte her şey. ben senin ruhunla sevişirken sabah oluyor, işler çoğalıyor. blki sorumlulukların falan da geliyordur aklına. o an işte su olup dökülüyorsun yere. bardak gibi tuzla buz oluyorsun.
ve bilmelisin ki;
bana beni anlatışlarınla da yetinemedim, sevginle de. küçükken de öyle yapardım.
doysam da yemek alırdım bir tabak daha. ne o ikinci tabak biterdi, ne tadı birinci gibi
güzel gelirdi.
sen bana sarılmadın mesela hiç.kucaklayıp kaldrmadın, taçlandırmadın beni. öptüğün
an yanaklarım al oldu bebekliğimden beri.
ama ben de öyleydim işte. biraz plansız, hazırlıksız.
geceleri de uykusuz kalınca sen ışık oldun yandın abajurumda, kitabımda seni okudum,
aslında kitabımı da sana okudum. şimdi hiç yetmiyor bana yaptıkların.
adadıklarım, yolladıklarım, ağladıklarım ulaşmıyor sanki sana.
görünürde problem yoksa artık derine inmiyorsun. bense hiç yüzeysel olamadım.
ne bileyim işte; şiir gibi yazayım ama sana saçma gelmesin istiyorum.
ben aslında çok iyi biriyim. trafik kazası görünce de, aşk filmi izleyince de ağlarım.
eğer biri hastaysa ya da yastaysa; susarım.bana gelen hediyeleri beğenmesem de;
güzel bulduğumu söylerim, kendini bepğenmeyen birine güzel olduğunu derim.
ama kötü biriyim işte sana gelince. hiç uğraşmam kırılacaksın diye. hiç ağlamasın
demem.gerekirse çekinmem saçını çekmekten. çünkü ben biraz intikamcı, yalancı.
...
belki görmezsem yüzünü unuturum bile. sesin olmadan da duyarım.
sen vazgeçmişsin çünkü benden. enine boyuna düşünmüşsündür kesin.
çıkarcığılını bilirim senin.
ama sevgini hissedemedim yeterli diye bana eziyet çektirmektense;
gidip kendini cezalandırmanı tercih ederim.
sevgilim söyledim ya; ben biraz da bencilim.
...
bu aşk çoktan kaynadı ve buharlaşıyor nasılsa..
ne yapacaksan yap' beni ağlatma ve oynatma da...