Cumartesi, Ağustos 02, 2008

poulin.


Günün sıcağından herkes daralmışken yandığımı bile bile pikelere sarınmak, tarçınlı ıhlamurlar kaynatmak; kaynattırmak da nesi?


Gece yarınlarını tahlil kokulu, medikal kokulu laboratuarlarda geçirmek.
Benim bugün gidip tatil alışverişi yapmam gerekmiyor muydu? On iki çeyrekte buluşacaktık.
Hani…


Çilekli elbise, meyveli dudak nemlendiricisi, arı desenli terlikler, yeşil pilili etek, çiçekli plaj çantaları..
6 ayrı kitap..
E hepsi sonraya kaldı. Planlarımın gecikmesi ve geciktirilmesinden nasıl nefret ettiğimi biliyor olmalıydı bedenim.
..
İlaçların üzerimde uyku adına kurduğu baskıya direnemiyorum bile.
..
Tanrım hasta olmaktan nefret ediyorum. Tüm hayatım alt üst oluyor.
Hele yazın hastalanmak kadar beni çileden çıkartan birşey yok. Herşey burnumdan geliyor.
..
Beni cezalandırmakta inanılmazsın.
Ama bunu zaten aklımda tutuyorum ben.