Salı, Ocak 22, 2008

aynı olabiliteye dair./

olmayanı oldurmak için beyin dalgalarını hızla çırparak sigarandan bir nefes daha alıp tutkuyla üfledin. saat on buçuk falan olmalı. ani sıcaklaşan
herşey bi anda buza batırmışız gibi bir tepkime yarattı. gözlerini kapalı tutarak sigaranın seni sakinleştirmesini bekliyorsun şu an.
verebileceğim tepkilerin uç noktalarda olması ihtimaller dahilinde elbet. korkututyorum seni. ve bunu utanmadan hep yapıyorum.
yüzünde ifadesiz bir ifade, az önce boynundan öptğüğüm yerde hafif bir kırmızılık - ki bir saate kalmayıp moraracak orası- öylece yatabiliyorsun pufun üstünde.
burda anlatmak istediğim belki bir dolu ikili için lüks bir çif kişilik yatağa dönüşen puf mu; yoksa sen misin bilmiyorum. etraftaki başka hiçbirşeyle ilgilenmiyorum. ama beyaz teninde bu kırmızılık çok komik duruyor. ellerin gezindiği yerleri bilmezken uyumaya çalışmak vardı o pufun üstünde. odadaki sekiz karpuz lambadan sadece biri yanıyor. ısıtıcıya ayaklarımı dayadım. üşüyorum.
örgülerim de bozuldu. bu gece burda kalmak zor. diş fırçam ve su bardağım evde. seninle hiç yetinemediğim doğru. ama bunu yine de sen söylememelisin bana. arada bir gözlerini aralıyorsun ha? bana mı öyle geliyor.

22:49
.
.
.
nefes almanın tadına varmak için; elini hiç tutmadığım ama benliğini yıllardır elimde tuttuğum birini düşledim.tarot falında renkler gördüm. hayaller. bir de meyveler. formata uygun harfler gördüm. belli belirsiz fotoğraflar. aslında bir kez bile duymadığım sesleri duydum- ve sesini-
ve gözlerimi tamamen kapattım. sonra da;
uyandım.
ve ornitorenk dedim.
23:30
nefesli sazlar 3 kat~no:3