Pazartesi, Ekim 02, 2006

cv

sahi ben. adı beril.

onaltı yıldır anneme anne babama baba diyorum.
.
onaltı yıldır mantıya, pizzaya, makarnaya, tavuk göğsüne, kahveye bayılıyorum. son bir yıldır kivili çaya da bayıldığımı biliyorsun.
.
en sevdiğim renk mor. ama gökkuşağı gibi olmaya çalışıyorum.
.
kitaplara cdlere bayılıyorum. kitapçıları evim gibi gördüğüm oluyor.
şu an ödev olduğu için yaban-yakup kadri okuyorum.
hala amelie soundtrack dinlemekten bıkmıyorum.
bu cuma sinemaya gittim, eğlendim
.
konservatuvarda altı yıldır trompet çalıyorum. hayatımı bunun üstüne kurmayı planlıyorum.
.
gözlerim yeşil. yanaklarımın kırmızılığından yakınıyorum.
boyum kısa, kilom orta.
makyaj sevmiyorum ama yapıyorum.
parfümüm trendy roxane(turuncu)
telefonum nokia -3230-
.
ilişkilerimde sınırlarımı ayarlayamıyorum, sınır koymayı sevmiyorum.
kırıcı olduğum kadar kırılgan, yapıcı olduğum kadar yıkıcı oluyorum.
ingilizceyi upper düzeyde konuşup, intermediate düzeyde anlıyorum.
.
uyku istiyorum, hep sarılıp polar battaniyeye; uyuyalım istiyorum seninle.

...
ve hala yaşıyorum.
merak etme sevgilim;

içimde br yerlerde depremler oluyor.
ben de uyuyor gibi yapıyorum.