Çarşamba, Nisan 19, 2006

göklerin kuşağı = *** gücü adına

Bugün etek giyip; saçlarımı iki yandan örüp; ‘o’na süslendim. Tamamıyla zarifleşmeyi
denedim.Ahh bir güzeliz ki sormayın(compeletely-ovv)
Okulumun arka bahçesi küçük bir kampüs havasında şimdi.
Biz de bir keyif bir keyif sormayın.Sabahtan olmayan derslerin saatlerinde oturup
‘arban’ çalışmışlığım var bugün. Gururluyum.Yemekler güzel okuldaş insanlar aşık,
bahar yola getirdi bizi.. zeynep’lerin dersine konuk solist olarak girip; carmen
patlatıyorum. Eğleniyoruz. Fırat’la Bon Jovi öylüyoruz.
Çimlerde birbirimizin kollarına uzanıp tiyatrocuların provalarını izlerken; baleler

taytlarıyla koştura koştura birşeyler alıyor yemek için; hemen provaya dönüyorlar.
Resimler çekiyoruz, çekiliyoruz. Kemancıların sesini duyuyorum hiç de
hazetmiyorum çoğundan. . Amelie’nin sesini açıyor biri odadan,
pencerelerden yayılıyor. Oh mis gibi huzur :*
Gözde gelip kaldırana kadar uyuyorum bir ara. Gelir gelmez güneş gözlüklerini
çekiyor gözümden, öpüyor. Uykumun en güzel yerinde.
Birileri dondurma ısmarlıyor, orkestra ‘berlioz’ çalıyor, Kutay ve Cem tüm trompet

sololarını yardırıyor. Deniz’le gülüşüyoruz.Kantine dönüp, bir iki el yakan topa
katılıyoruz. Yorgunum.acaba kargo sahibine ulaştı mı diye meraktayım, eve döneceğim
sanırım.Yolda çocukların top oynamasından keyifleniyoruz, babama günümü
anlatıyorum. Ah dondurma da alalım mı?Babam aşağı garaja girmeye karar verdiğinde;
bana tesadüfen posta kutusuna bakmak için gün doğuyor. Uzun süredir aldığım en
güzel kişisel haberlerin zarfı. Şimdi birazdan yazacağım mektup aklıma geliyor,
gülümsüyorum..Ahh bahar geldi,
bir dolu acıma sarılıp uykulara dalabilmenin kokusu, yağmur kokusu,
acıyla yaşamayı öğrenelim,
Ohh. Mis gibiyim ruhum, ‘İÇ’im..