Pazar, Aralık 07, 2008

une belle historie

ben dar bir sokaktaki birçok çocuktan biriydim oyunlara meraklı. eski bir apartmanın giriş merdivenlerine otururdum. eteklerim uçuşurdu. çeşitli oyunları, renkleri, sesleri izler, duyar, koklar, yaşardım.
..
köşede kalıp bir evcilik oyununu izler gibiydim. bir rüya görüyor; rüyadaki bebeğimin adını 'duru' koyuyordum. herşey o kadar mükemmeldi ki; uyandığımda aynı rüyayı görmeye devam ediyordum.
..
bir sepetin içinde mevsimin meyveleri, ucuz peynir ve peynirden bile daha ucuz bir şarap. pötikareli kırmızı- beyaz örtü. bir tepenin tek ağacı, ağacın altı. kafamda geniş çeperli bir şapka ve onu sarmalayarak uçuşan kurdalesi.
birbirimizin kucağına yattığımızda gözümü kapattığımda gördüğüm görüntü buydu.
sonra toprağa soyunmuştuk.
..
dinlediğimiz 45likleri etrafa saçmıştık odanda.kocaman güneş gözlüklerim kafamda, sana kocaman kahkahalar atıyordum. seni kendime aşık ediyorum sanırken, önümdeki biradan her yeni yudumu aldığımda biraz daha aşık buluyordum kendimi. en çok da buna atıyordum kahkahaları.
..
adada bisiklet sürüyorduk güneşin altında. durup bir evden mor leylaklar çalıyordun benim için. sırıtarak kaçıyorduk evin sahibi farkettiğinde.
..
ayrı düştüğümüzde rekor uzunlukta mektuplar, aşk kelimeleri.
bir olduğumuzda rekor uzunlukta öpücükler, aşk kelimeleri.
..
günün romantizmi.
tatil otoyolunda geçirdiğimiz şanslı gün ne çabuk erdi sona.
ve ilk ben düştüm yollara, veda edip oyuna.
daha çocuktuk fallarımıza bakıp gözlerimizi kaçırırken.
yarını düşünmek yasaktı gökyüzünü avuçlarken.
sisler içinde bir melodi kaldı aklımızda.
..
seninle birçok hikayemiz vardı.
çok daha fazlası olacaktı..
daha hiç anlatamamıştm.
..
bunları raflara mı kaldırdın?