Cuma, Mayıs 23, 2008

die another century

'' ...kapalıyken;
herşeyin daha da ötesinde kapalıyken herşeye sen;
hiçbir şeyi içine alabilecek durum resmedemeden;
salt tek birşey var.; aşktan ölmek ...''

...

(ayın yirmi biri, çarşamba gecesi, saat üçü gemiş olmalı, saate bakmaya üşeniyorum.)

ve sol bacaktaki ufak çarpı ile sağ kasıktaki minik artı izlerinden sonra; ellerim elma soymak için bile bıçaklara gitmiyor. törpülerle kevgir olamam. cesaretim yok. oysa birileri öldürmeye daha önce muaffak olduğumu söylüyor.
...
ah güzel bebeğim, perim, sevgilim;
anne olmak zor, kadın olmaktan dahi.
ben kendimden biliyorum.
...
sokaktan akordeon sesleri gelirken eve girdiğinde evdeki kızartma kokusuna rağmen anneyi evde bulamamak zor. bir de endoskopi ve mamografi zor.

akordeon dinlemek için balkona çıkınca;

beni affet.
beni affet.
beni affet.
suçluyum.
beni affet.
yine affet.
yine, yeniden, röprizden..
affet beni.
affedemiyorum.