Perşembe, Şubat 07, 2008

muccik

ders bitti* dudaklarım da yorulmuştu zaten* taksici de sinir etti* saçlarımı ben kestim dedim* siktir dedi*
4.cadde otobüsüne yetiştim* posta kutusunda dergim vardı* güldüm* en azından dünkü gibi kapıda kalmamıştım* bazen çok salaksın dedim* bunu söylerken komuşu kızı merve geçiyordu yanımdan* hastaymışım gibi baktı* yok değildim* komşu kızı merveğ*
eve gittim* şimdi gittim diyince şimdi burdayım ya geldim mi deseydim*
dolapta bulgur pilavları vardı* ama ben çok çok açtım* patates soydum* kestim*
dolapta köfte buldum* aynı dolabı kastettim anladın* ama çok et kokuyordu* meğersem soğan koymayı unutmuşum yoğururken* olsun* patates ve köfteleri kızarttım* patateslerin biri fazla biri az kızardı* yani biri derken ilk postayla ikinci posta işte*yoğurt ve pilav yedim* patatese tuz döktüm* ketçap bitti* boku yedik* o ne be yemekte öyle şey denir mi* gözlüklerimi taktım* ikisini üst üste takıyo di miii* üst üste ayrı mı yazılıyo* inat benimkisi* dergiyi karıştırdım* gelen fotoğrafları inceledim* elifi aradım* sınavdamıymış ne* açmadı*
sonra yattım* değişik olsun diye ters taraftan yattım* bi baktım sonra abajurum yanıyormuş* meğersem babam gelmiş* uyanayım diye kapımı da açmış* ben örtmüştüm ya önceden*
hırladım* yani işte terslendim* açı olarak da çok ters bi günümdeyim* uyuycaktım ben hırrr*
gitti* annem ocak battı diye söylendi* uyudum* sonra çok susadım da kalktım* daha uyursam gece uyuyamazdım* çüşş be* iki gecedir uyumadım ki zaten* uyandım* meğersem çok saat uyumuşum* akşam olmuş* zaten babam akşam geliyor işten* kalktım* dizi izliyorlardı* ama reklamdı* 3545' e mesaj gönderip emeklilik planı istemeye karar verdim* babam kızdı* o hep kızar* babalar kızar* sen de bilirsin* sen herşeyi bilirsin* tövbe tövbe*
vazgeçtim* yazıyla dokuzyenilirayetmişbeşyenikuruş* acayip bi meblağ* acunun programında öyle diyolar* meblağ* sezen aksu açtım* kalbim ege' de kaldı* bu sabah paris' te uyandım* canım efendi* küfrettim* masaya baktım*
edward makaseller* kefaret*iki yeşil kalem* üç siyah* iğrenç güllü tütsüler* nivea vücut sütü* vesile vicuğt derdi* neyse* bir bandana* toka* placebo-meds sidisi* çerçevede bi resmim*ışık lambası* cdc kutusu* takvim*monitör* yazıcı* mum* ayna* gözlük* bitane kitap* ama adını söylemem* kulaklık* empeüç player* mp3 çaların yuesbi kablosu* iki adet bu aya ait dergi* yıldız kırmızı post-itler* konuşma baloncuklu sarı post- itler* itler*
bu benim meblağam*

sigara sağlığa zararlıdır* winston balanced blue olsa bile*
hakkaten mi aşık oldun*çüş sana be*
yok ya ben insanları sevmiyorum* çok salak oluyolar* bi de bazıları çok götü kalkık gibi oluyolar* bi de hemen üstüne alınıyolar*
telefonum çalıyo* sonra görüşürüz günlük*

yazıyla -yıldız- rakamla -*-