Çarşamba, Ağustos 01, 2007

overdose

biraz bencil, daha çok oncul.

ne kadar da dua ettin değil mi?
bul-sun- diye.bu dua bencil-oncul.

bir şarkı dinlemiştim ben anne karnında; hala hatırlarım
şarkıyı yazan bile bilmiyordu daha yazacağını. ben biliyorudum.
1990 haziran ayıydı. şarkının doğmasına 16 yıl vardı.
benim doğmama 5 ay falan.

kelebekler doğdu şimdi.
uçuşup ölecekler ve en uzun yaşayanı da sendin.
biraz gülümse o halde.

oysa dans yarışmasında birinci olduktan sonra uyanıverdim.
daha evlenecektik galiba ha?

yok sorun değil.
işte senin için bir adım. onu yolcu ettin. hadi şimdi aç kanatlarını.
gerçekten uç.
onlar hayaldi nasılsa.

şu dinediğin şarkının adı neydi ey insan?
beni sana aşık eden.
taptıran.

uyuduk uyandık.
tablarda yaşamamış mıydık zaten ha?

'harika bitti' dememiş miydin?

hayat zorlaşınca ne yapacağın?
yüzmeye devağm et,
yüzmeye devağm et,
yüzmeye devağm et,
yüzmeye devağm et,
yüzmeye devağm et,

:*