Cumartesi, Şubat 10, 2007

I'd rather I didn't love the smell of your skin.

haydi konuştur onları, cevap verdir..
ve bilerek isteyerek girip o yatağa, uyanamamayı da göze almıştın. oysa şimdi gözlerinde hiçbir şey göremiyorum.
sen büyüyünce bir bakkal açıp tüm satılacakları kendin yiyecektin.
ben dansöz olacaktım yeni yıllarda göbekli ev erkekleri hep beni izleyecek, karıları da kanalı değiştirmeye çalışacaktı.
sonra uyuyunca kalbim ağzıma gelir gibi çarpacak, hayalde olacaktım.

slamming the door, I thought that I leave you.
had got to= obligation.

aynı şehrin değişik aynalardan, aynı görünmesi mümkün mü?

sanırım bunu halledebiliriz aramızda. bak burada yeni bir cümle var. yavaşça yükselmen gerekiyor sanki. ve ya bir sürpriz yap. şaşırt beni.

it's not gonig to stop..

çok büyüklerine alışkın değilimdir sevginin.
azla yetinmeyi bilenlerden de olamamışsan; neresidir benim geleceğim.

gökkuşağının arasından dökülen yağmurda da ıslanmıştık biz. sinemada da öpüşmüştük. boş boş sokaklarda yürümüştük.
ilk zamanlar başkalarıyla aldatmak masum değil midir hep?
ben başkalarıyla aldatmadan önce seni; sen beni kendi kendine aldatıyordun. aramızdaki kara kedi senin duvarlarındı. kaldı ki; o duvarlar senin kişiliğini oluşturduğu kadar beni senden ayırmasını bilirdi.
biz biz olabilirdik. ben sen olamazdım nihayetinde.

i can swim in a wavy sea.
is there a heaven that i can see?

gerçekten ne zaman dönüşür bu işler zorunluluğa? bilemedim. olmamış. olmaz. olsaydı sana tapabilmenin sınırları..
yok kafamda pervaneler.

do you even think?

provide. ensure. supply. find. accommodate.


complete his entences with your own idea. (there are some clues in this essay.)

1-You oughta know that........................
2-I shouldn' t have been...........................
3- She used to/ would...........................
4-That would be good if I............................
5- Never have I made love............................
6-She said that..........................

I forgot that what was the best for me?
can you remind me?
to remember .