Salı, Ekim 10, 2006

durum değerlendirmesi,

ilk ne zaman olmuştu hatırlamıyorum aslında?
ben salıncakta sallanırken de o öpüşmedeki duyguyu hissedenlerdendim.
bir de kamikazede yukarı hızla çıktıktan sonra onun iki katı hızla inişimizde.
.herneyse.
evet herşeyin harika olmadığını yazıp yazıp duranlardan olmamak için o.
başka o.
ben bi süredir yazmamıştım.işte blogun falan da rengini değiştirdim.
sonuçta bunu elde ettim.
bir sürü, bir sürü; kitaplar okudum. sahi şimdi ben çok mu felsefik olacağım?
.herneyse.
bu hafta rejimdeyim. ikinci gün bitti artık. tamam haftanın sonunu getiririz.
bi'şey söylicem de herkesin birbirini unuttuğu ama; seni unutmadım dediği
bir dünyada barınıyorsun sen de. o burnunu büyütmeler, küçük dağları yaratmışlıklar falan.
ne yani?
...
trompetimi de kendim gibi tertemiz de yaparmışım da falan da filan da.
.herneyse.
sahi unuttum herneyse ayrı mı yazılırdı? sen çok bilirsin ya gerizekalı.
bir söyleyiver.
.
saçlarım ilk yıkamada beklediğimden az aktı diye;
bu gülücüklerim; sanıyorsun yanılıyorsun.
yoo sadece aşık taklidi yaparken; oluverdim hooop diye.
.
benim ilk sevgilim bende büyüktü. o yüzden onu babamla karıştırmam doğaldı tamam mı?
neyse ki öyle bir hataya yapmadım da senin diline düşmedim.
.
sonbahar bitmesin. daha çok sonbahar, daha çok istiyorum.
hepsi benim, benim, benim
benim, benim, benim
benim, benim,
benim.