Çarşamba, Temmuz 05, 2006

kardeş'e

istedin ben de yazıyorum...

yaklaşık 20 dk. sonra ankara'da olacağını bildiğim ve şuan dönüşünü yaptığın
kilometreler sana uzaklığımın son demleri de olsa,her ne kadar "özledim"lerden
sıkılsak da,,
öz'ledi'm...

gelince çektiğim fotoğrafları,çektiklerini göstereceksin ya bana
çok heycanlıyım.
gelince sen geleceğim ya sana,böyle uçacağım yolda biliyor musun kardeşim?
gelince yine kalktığın gibi aç kapıyı olur mu,melek oluyorsun o zaman karşımda :*
içeri girdiğimde mor yatağa koşup,atlarız birlikte.yani öyle hayal ettim.
bu kez ne yapacaksın bana?soslu makarna isterim yine,makarnanı özledim.
ama bulduğunu doldur sosun içine.çok farklı bişi olsun bu kez.
yine "melekler"i dinleyelim,yine hayali yaşayalım,ve...
sana bir şarkı dinleteceğim,çok güzel.
saçımı boyatmayacağım vazgeçtim,ablam dedi ki;
"saçların çok güzel mahvetme rengini"ben de peki dedim.

bak saçmalıyorum git gide
ne az kaldı gelmeneeğ!
oyh kardeşim;
sen dinlendin ya,eğlendin,içini boşalttın,kafa dağıttın,huzur doldun,,
ne mutluyum bi bilsen...
yarın erkenden sende olurum,akşam da giderim
izin verirsen seni yiyip bitirebilirim bile tatlı'm.

"şimdi uykun için yanıbaşında masalımı sonlandırırken;
kapatıyorum bende gözlerimi sonsuzluğa.
yanımda ufacıkken sen;
tertemiz yine kanatların,güneşi indiriyorum sırtına.
aydınlık uyu diye.Kolay sönmez kalpçe indirilen güneşin ışığı...
ve tekrar kalbin köşesine gidiyor.
yumuşak tüylü yatağında;derin aldığı nefesi veriyor,
veriyor yaşamsal suskunluğunu sana."
gel de köşeme çekileyim artık...

neyse bu kadar yeter,
seni seviyorum,
öpüyorum meleyim*

gözde.