Pazar, Mayıs 14, 2006

sihirli ayna

hep böyle oluyor (***). o kadar diyorum bu yazıya başlayıp bitireceğim süper bir hızla..
olmuyor işte. yazıya başlasam bir; gelecek devamı. yok ayol başlayamıyorum.
oysa dolu şey oldu yine.. mesela bir kaç günlüğüne mp3 player kullanıyorum.
discman'im gaziantep' e gidiyor yarın gezmeye.. oh iben de player'ımın içine güzel güzel
şarkılar yüklettim.. idare edeceğim artık.
ve;
harika anneler günüm..
onu da anlatacağım efenm çünkü kişisel bir şeyler yazma aşkıyla yanıp tutuşur haldeyim.
sabah çiçek almaktan daha orjinal bulup sergi sergi dolaştığımız ve sonunda aldığımız
çiçekli tabloyu takdim ettik anneciğime. ve ikinci anneciğimin vazosunu tutuşturduk ellerine.
nasıl sulugöz ailem.
ve ben....
bana küçük kardeş bildiğimin sevgilimin aldığı imitasyon inci küpeler gözlerimi şişirdi.
annemler artık gözlerini kurulamaya başlamıştı ki; evden çıkıp babaanne evine koştuk.
balkonda beklenir halde bir hediye merasimi yapıldı.
şunu paylaşmak istiyorum çünkü bugün beni en güldüren olaydı.
amcam: yahu uzaya ilk fırlatılan uzay mekiğinin adı neydi? böyle sarı lacivert çizgili.
(koyu fenerbahçeli kendisi)
kuzenim: oo sarı lacivertse o kesin uzaya varamamış; takılıp kalmıştır.. (kızı oluyor kendisinin)
hazır biz şampiyonluğu ele geçirmişken bunu anlatayım dedim.
çünkü az önce; babamın sırtında sevinç naralarıyla evi turladım. rahatım. (bu bir mucize.)
...
sonra kurs hep komedi zaten.
sınıfın tek bayanı olarak amtmazel olarak anılıp ingilizceden nefret etmemeyi öğrenmeye
çalışıyorum. zor ama imkansız değil.
...
bunun dışında neler yaptım efendim? gündemden bi' haber değilim.
mor ve ötesi albüm çıkartmış. ona da yetiştim onu da dinledim efendim.
yorumum;
adamlar sanki kendileri için değil canım ülkem için yaşıyorlar.
tamam bi-iki şarkı var güzel. dinledikçe severim belki de;
ı ıhh şimdilik.. gidip politikacı olsunlar.. evet düzenlemeler iyi.
...
ya işte böyle yaşayıp gidiyorum.
sık sık
''seniz nasılım bak bana?'' derken buluyorum kendimi..
aldırmıyorum..
herkes hata yapmayayım, acımı coşturmayım diye uyarıyor beni.
evet herkesi seviyorum..
...
saçımı iki taraftan topuz yapıp kırmızı-beyaz bandanayla topluyorum; üç etek modelli
pembe pantolonumu giyiyorum, makyajımı lipstickle sınırlandırıyorum.
yeni insanlarla tanışmaya özen gösteriyorum.. kilo veriyorum..
çilek yiyorum..
bi de amy lee gibi pozlar verdiğim oluyor.
şöyle ki;


b
y
;
d
e
n
i
z

&

g
ö
z
d
e




böyle böyle bişiler...
net bağlantım berbat. özür dlierim şaso' cum..
iyiyim
şampiyonum vs vs...
...
bi' ara görüşelim.