Çarşamba, Mayıs 03, 2006

çıldırmışım

şöyle bir günde oturup saatlerce okulun çimlerinde
pineklesem, bir iç huzuruyla yemek yesem falan...
ama hiç yok öyle şeylere hakkım.
beril kalk prova alacağız,
beril kalk hoca seni istiyor,
beril çalışsana niye sürtüyosun kantinde,
ve hepsinin üstüne bu çok oldu yani
-abi yemek yemeyi bırak kalk cumartesi biz
çalıyoruz,yürü hadi toplantıya.
-lan iki lokma yemeğimi burnumdan getirdiniz.
diyemedim tabi.
...
toparlandık bir güzel. yolunu tuttuk salonun. herkese görevlerini bildirdiler. efe'le tuna orta1'lere bakıcılık yapacakmış. bunu duyduğumda o kadar güldüm ki; ne zaman böyle güldüm en son diye sordum kendime.
süper bir prova attık üstüne.-mis- herkes bağırtıyor. kulağım duymuyor. ama asıl bomba akşama saklıymış;
kesinlikle düz siyah elbise ya da etek giyeceksiniz bayanlar:*
lan eteğim dantelli benim.pantolon da kabul edilmiyor.
-annneeeeeeee alışverişeeeeee
ve tam bir buçuk saat migros akköprü'nün(pardoğn ankamall) altını üstüne getirdik.
ve son umudum olan 189ytl'lik siyah elbisenin de o istediğim bedeninin istanbul'da
olduğunu anladık.
ay network'teki straplez benim hayatımın elbisesiydi. (268ytl)
çok kızgınım şu an kendime.
sen böyle de güzelsin diye bir yalana ihtiyacım var sanırım
zaten rüyamda görsem bir elbiseye o parayı vereceğim aklıma gelmezdi.
nihayetinde cumartesi sabah 9.30'dan akşam 16.00'e kadar çalacağım.
elimde dantelli eteğim ve badim var.
çok saldırganım.
arghpfsh
....
elbiseler ve elbise kılıklılar
gidin
gözüm görmesin...
-hıh-