Pazartesi, Mayıs 08, 2006

1 numara

ben; toplamda,
ona çarpsan buna bölsen; eklesen, artırıp üç ters bir düzlesen, eksiltip tekrar
kareköküne dönsen;
tek bir bedenim. 1' im.

ama ne zaman düşünmeye başlar beynim konuşur kalemim;
dilimi kontrol edemezsem can yakmayayım diye,
bazen kelimelerin okurken daha çok can acıttığını bildiğimden silahımı o olarak
seçeyim diye,
aşklarımın ömrü kısalır da utanırım kelebekler gibi diye;
vesaire vesaire..

ve ne zaman düşünsem okuduklarım olurum.

mesela ki;
her kafa karışıklığında 'bütün kadınların kafası karışıktır' ın kafası en karışık kadını oluveririm.
çaresizliğimde 'mavi saçlı kız' burçak olur kanserden eririm. ağlamak istediğimde 'can kırıkları' nın
aklımdan çıkmayan oyuncağı hepgül-melül olurum. güçlü ama güçsüzsem bedri rahmi' nin
karadut' u. büyüleyici hallerim eşittir lou salome benzetmelerine. güzelse bakışlarım;
kamelyalı kadın' dır adım. saflıklarımla cyrano de bergerag' ın roxane' ına taş çıkartırım..
ama en çok da dirmit' ini severim sevgili arsız ölüm' ün..her halimde ararım onun tavırlarını.
bulursam güllenir yanaklarım, gülüşlerim...
neler neler daha...

işte bu yüzden bir düşüne görmeyeyim;
hemen hayalim olup, dururum. kalakalırım bazen.
içimde barındırırım en sevdiklerimi; nefret ettiklerimi..
ama dedim ya;
dört işlemi süsleyin püsleyin sürün önüme; kullanın bedenimde, ruh 'İÇ'imde
tektir çıkacak sayı ve net ve açık...
ben ola ola 1 olabildim.
ancak onu becerebildim..

sen en sevdiğim birisin kuzenim :*