Perşembe, Nisan 13, 2006

pisişik

medyum oliciim. kesin kesin. vallihi. vallahi ayol, ne oldu ne bittiye gelmesin
hiçbir şey.. pisişik güçlerim varmış.
uyurken (bugün iyileşmek maksatlı) ablacığımı rüyamda gördüm. ağlıyordu.
kalkıp sordum. bir de ne duyayım? gözyaşı dökmüş. eğlendim.. unuttum gitiiğ.
sonra bir anda idil teyze geldi aklıma. elif'in güzel gözlü teyzesi. arayayım dedim.
telefonu biraçışı vardı ki, deprem olmuş izmir'de.. bir panik bende, bir telaşlanma
eli ayağına dolanmalar, altüst olmalar, ayy
..
izmirliler. geçmiş olsun. tekrarlanmasın.
..
işte ben medyum oliciiim. kocaman küreler
aliciiim yandaki gibi. ya da hediye etmek
isteyen de olabilir (olağanüstü yüzsüzüm)
..
para kazanırsam; kendime pikolo trompet
aliciim.bir pisişiğim ki sormayın.
var mı öğrenmek istediğiniz?

...
...
süper aileyiz. yengemin doğum gününü kutlayışımız hayatımıza bedel. pasta
çeken canımıza minnet. hediyeler; kabak, çiçek, tabak, aşk nağmeleri..
yengeciğim; doğum günün kutlu olsun. beraber nice yaşlara..
medyumunuz bildiriyor. cavidan semra hanım hastasınız sizin.