Salı, Nisan 11, 2006

notlar

yaz gelmiş yaz.çimlerde oturuyor insanlar bizim okulda.
bir aşığız denize,yaz mevsiine ki;sormayın.özlem sonsuz
..
her gün birşeylerimi unutuyorum.soyut somut ne varsa,
..
şaso 19'unda burada olacak.(nazar değmesin/amin)
..
nasıl güzel düştüm geçen gün,nasıl başım döndü
nasıl burkuk elim anlatamam.(rezilim)
haftasonu yataklara düşüp;
öylece iyileşmiş durumdayım görünürde
..
bertan(benim küçük,7 yaşındaki kardeş gölüm)
aşık oldu.allak bullak haldeyiz ailecek,
''anne çok fena aşığım.beril'e söyleme mahveder,kıskanıp''
..
saçlarıma da işte.
amaaaan deli mi ne?
alıştım.
..
armoniden 90 aldım;mozart beşlisi yapıp.
büyüyünce mozart olmak gibi hayallerim yok gerçi.
sanat tarihi komikti.da vinci'ymiş.michelangelo değil.
kader utansın..
geri gelicem
özle beni.babababay