Perşembe, Nisan 13, 2006

ninni

bu şimdi sabah uykusunun rüyası; akşam olacak düzeleceğim,
bütün gece gözümü kırpamıyorum. sabah okula gidip berbat bir sınav veriyorum
sonra orkestrada fenalışyorum. sayemde trompetlerin hepsi bırakılıyor.
özgün'le gidiyoruz para çekiyoruz, ilaç alıyor bana. o da hasta ama çaktırmıyor.
babam eve getiriyor beni; ilacımı unuttuğuma bağırarak.
nihayetinde şimdi oluyor;
ben birazdan önce uyuyacağım. sonra akşam olacak birazdan uyanacağım.
ve bitecek. düzeleceğim.
..
kayboluyorken ben kollarında;
dur yapma! dur yapma, dur uyandırma
ağlıyorken ben, ben kollarında
susturma! dur yapma; n'olur susturma

belki biri gelir bendeki acının aynısını kalbine yapıştırıp kurtarır beni,
himayeye alınmaya muhtaç seviyeye geliyorum.
ellerimden korkuyorum. öldürebilirim
..
şarkı biter ve uyanırsam;
OL yanımda, yine YANIMDA (her kimsen çocuk)