Perşembe, Nisan 06, 2006

iç dökme seansı;çay suyunu kaynarken

bak buldum;
biz ikimiz birbirimizin soluduğu nefesi;
daha kaliteli,lezzetli,anlamlı kılmak için varız
iyiki de...(gözde)
/*/
çok kötüymüş çok.
insanlar;hepimiz birbirimizi kendimiz için seviyorsak.
bazen kendim dahil nefret edesim geliyor insanlıktan,
nasıl kırıcı herkesine bu hırs,bu alacak-verecekler
alavere dalavereler,'aldım verdim ben seni yendim'ler.
/*/
çok fena hastayım.kimselere çaktırmıyorum,
iyi de;kim bilse ne değişecek?
/*/
sevgilim yokmuş.ayrılmışız.
bitmiş,nokta olmuş.ne değişecek?
/*/
birini rüyada gördüm.iki-üç gün önce tanıştığım birini
adını vermeyeceğim.bakalım bilecek mi kendini?
(bunlarla mı avunuyoruz-bilecek mi bakalım)
/*/
'iyiki varsın'ım geliyor,ablam,gerektiğinde içimin sesi
bana geliyor.
ve beni sadece bu hayata bağlıyor bu aralar.
üstüste kayıplar yaşıyor.onu ne bağlayacak hayata?
yerim ne acaba onda
az önce ve hala kardeşimle konuşuyorum,
kırmızı yanaklarından şeffaf sözler dökülüyor... ca'nım o benim.
mor bir mumun üzerindeki kelebeğim. (şaso)
sen çok güzel bi'şeysin ablacım,:*