Perşembe, Nisan 27, 2006

björk-joga

-ablaaaa beni kolumdan sürükle. çok zevklii
-ya yeter. sen neden beni sürüklemiyosun?
-sen şişkosun da ondan.
-(burayı atlıyorum. ayol çok terbiyesiz oluyorum bazen)
..
'nasıl boynum tutuk anlatamam' dan ileri gitmiş olacağım.boynum şöyle tutuk; sağ
tarafıma ,birşey söylemek için tüm vücudumu döndürmek zorunda kalıyorum.
bildiğin eziyet ayol -ayamanöff-
..
cv'mi yazıyorum şaheser' inkini örnek alarak. katıldığım tüm workshopları, masterclass'ları
yazıciiim.yalnız almayacaklarsa beni işe; çok pis kızarak yolladığım kaydı geri isteyecek
kadar çirkef olacağım. yırtındım lan o kayıt için ben. nasıl müzikalite bir insanım of yani :p
..
nasıl sanatsalım. sergi çok süfermiş gibi.ama şey var; ttku, ben, qözde geyikleri.
istek geldi kitap yazacağım. ay bir de cso'ya röoprtaja gitme var yarın. öfhs
..
ayrıca şişko değilim. yemek yeme sınırlarım var. yemek demişken;
bir çilek yedim anlatamam -hıh-
..
evin her televizyonunda buz devri açık. ben de başladım izlemeye ama cv bitmeli.
babam beni çıldırtıyor diye dert yanayım mı?yok yok..
..
zaten bana dediler ki;
M#1 :
neden her zaman haklı olmak zorunsadın. süper bişisin.

sevgilim; günün belli saatlerinde seni unutmayı deniyorum..(muccik)