Salı, Mart 07, 2006

teşekkürler büyüyorum sizinleğ:*

Özgün’e ve Gözde’ye
Bu yazıyı ne olarak isterseniz öyle alabilirsiniz,,teşekkür,rica,minnet mektubu,bunaltı sonucu karalanmış saçmalıklar, ne isterseniz;sadece dinleyin;
...

Özgün,
Bugüne kadarkileri geçip bugüne geleceğim izninle.öyle de kötü bir sabahı; böyle de güzel bir öğlene dönüştürdüğün için önce,benim müziğimi dinlediğin için,hayal kurduğumuz için,apar topar ‘’7’’ye gidip ‘’sim’’de dondurma aldığımız için(deli antep fıstık,kahve ve kaymak ne alakaağ),bana otobüs kartı
bastırdığın için(akbil olurdu İstanbul’da olsak şimdi aurgh),dönüşte bilimum komikliklerin ve saçmalarınla aklımdan çıkardığın için ‘’o’’nu,derste uyumama engel olup sürekli dürtüklediğin için(bütün gece uykusuzmuş beril hocam sanat tarihi çalışmış diyo dimiiiiğğ?),sanat tarihini çekilir kıldığın için,ilaç almama izin vermeyip;ilaçsız ağrımın kesilmesini sağladığın için...’’iyi ki varsın ‘’bir insansın sen;Çünkü her kötü günüm de ‘’antidepresan’’ımsın benim..(buradan da hayatıma yön verdiğini anlamak istiyordun değil mi?anla işte)belki 9-10 yıldır var bana katlanışların,bu denli de uzun yani..hep sürmesini sürdüğüm bir arkadaşlığın, şimdiki gibi hep gül,güldür gelecekte de umarım.
çünkü layıksın canım.sana o adını vermediğiz ''t'' çocuğunu alacağım...:*
.....
...
Ve gözDe,
Kardeşliğini bildiğim,sadece aldığın nefesin sesiyle huzuru hissettiğim,
kalbimin üstünde uyurken uyan diye bekleyip,azıcık kımıldasan uykunda dert edindiğim,ablam,arkadaşım,çoğu zaman gerçeğim, depresyonum,antidepresan2’m,hayalsen hayali;yalansan yalanı sevdiğim..
sen zaten;...
varlığın için,sevgin,desteğin,dinlediğin,gıdıklıyorum diye kızdığın,öpünce yanaklarını gıdıklanmadığın(benim gibi değilsin sen) için,,bilgeliğin,sessizliğin için.. bugüne dair;uykunda güzelliğin var.inceciğim,meleksin melek.. ‘’unutabilirsin’’dediğin için..
sağ ol gerçek kardeşim(‘’iyi ki varsın’’larımın kraliçesisin):*
...
böyle işte.yarın belki elinize geçtiğinde fark etmeden beni büyük bir uçurumdan kurtardığınızı anlarsınız.anlamasanız da;iyi ki varsınız.
Başımdan eksik olmayın,başımın etini yiyin hep tamam mı?
Yarın görüşürüz derste öpüyorum,,
:*