Pazartesi, Mart 27, 2006

,ortaya karışık,

şimdi çok kararlı bakışlar atarak aldığım kararlar var bugün;onları yazacağım.iyi de size neyse bundan;
olsun 'heveslenmiş işte' ya da 'zaten delirdi idare e't falan deyin,idare ediverin...
önce günümü yazayım,
şimdi bir arkadaşım var benim;'biz evleniciğiz' diye dolanıyoruz(birbirimize kalıcağz sanırız diye
düşündüğümüzden-ahahah).işte diyor seni kaçırcam diye;kaçırdığı yer de güzel ankara'nın güzel yeri
tunus caddesi'nin otoparklarından biri.alıyoruz biraları;içip içip sapıtmak yerine,sakinleşiyor,acıkıyor
ya da ağlaşıyoruz.acımız var ya hani(öyle de mükemmeliz).
halbuki kaçır efem istanbul'a.cafe'ye gitcez sanıp,ıp-tıs diye tabir ettiğimiz o müzikli gece barına(ahahayt)
götürsene.biz alışkınız nasılsa istanbul maceralarına(gerçi sen o arada diğerlerini dinliyodun-bizim
grubumuz adına)hıh ne diyodum;istanbul'a kaçır beni.iki saat sürmedi mi?
senin babanın arabasıyla?(sesleniyorum burdan sana,ilgi delisim)sen anca kıtır'a götür bizi kumpire.
ben bugün bunu yaptım işte.açık ve net anlatalım bunu,anlayalım
...
hani benim bir uyku sorunum var ya;
''dün gece mesela erkenden yattım da uyuyamadım''bunlardan biri.
işte artık akşam eve gelir gelmez 1-2 saat uyuyorum;gece uyuyamama karşılık.düzelecek uykumun düzeni
işte bi de bunu yaptım.günler sonra az önce uyudum içmden gelerek.
gerçi sabah ta sınfta uyumuştum amabunun konuyla alakası yok.
böyle böyle bişiler,bezelyeler,fasülyeler.
...
asıl unutabileceğimi sananlara kapak olsun(hıh)ne diyordum ben
kararlar aldım beğn.yazıcam şimdi en şımarık edamla;hadi bakalım,yiyorsa artık hağ?
1-fazla hayal kurmak,o hayallerin içine gömülmek,hayal kurmayı 'burcumdandır' diye geçiştirmek yok
2-'sigara,alkol kesinlikleN zarar vermiyor bana' diye abartmak yok.(gayet veriyor çünkü)
3-uyuyamıyorum diye kalkıp yazmak,okumak yok.(uykum iyice kaçıyor)
4-bikouz ay vant yu' diye bağırmak yok sokakta(placebo musun ayol sen)
5-bunu yazmıciiim
..
son olarak eklemek istediğim bir şey var.benim kafa iyi falan değil.toplamda iyiyim ben uyudum da geldim
sağlıklıyım
ve son olarak araya sıkıştıracağım şey;
yarın 12,20'de 'gözde' doğacak (ilah)
kutlayalım,
doğum günün kutlu olsun arkidişiiim,kardişiiim(sulusuluöptümsmileyi)
yarın görüşiciğiz.birhan aldım sanaaa,bi de kalem,bi de mektup aldım:p