Salı, Mart 21, 2006

üç köşeli üçgen

sadece çalışmaktan yoruldum ve bir günümü anlatma merakı duydum. sanki burayı okuyanlar
tüm günümü geçirmiyorlar benimle; ama garip bir gündü yazayım işte;geceden
rüyamdan çıkmadı asıl meleyim;''anane'' dedim ''gitme''
o ise''üzülme,alış,sakın şaşırma''
sabahına uyandım,terler içinde;saat 5:30 falan olmalı kitap okuyayım dedim;
sağolsun gözde hanım zorla bir kitabı gözüme soka soka''okuuuğ''vahiyini indirircesine
böğürüyor; ama kitap güzel o ayrı;
kinyas ve kayra_hakan günday(tavsiyelidir,caizdir)
sonra geri uyuyakalmanın verdiği rahatlıkla uyanamadım,
ve güne anneannem'i aklımdan
atma niyetiyle başladım kahvaltı;giyinme,bertan'ı okula bırakma fasıllarından ilerleyip;
okulda buldum kendimi,ders işte yazdık çizdik, sonra orkestra çaldık,çalamadık nihayetinde bitti,
ö'y'le yemeği;kaçaklar gibi sürünerek geçti; ama konuştuk sonunla şekerim,ilgi delimle,
-hesabı da ödettim ayol çocuğa,para evde kaldığından;
ama konuşmak güzeldi,
insanın yanyana,gözgöze bakıp da;dertleşemeyince
fena..çok fena işte..meğer neler olmuş;o kadar zaman
herkes herkese aşık,birileri ağlıyor geceleri,çalmıyor
hiç unutma çanları,kendime üzülesim gelmedi;
kim ne diyorsa desin;
ilgi delim,dostum,tromboncum,(içilebilir mi benimle?)
o kıskançmış;kıskanıyor ayol?ama ,onu mu beni mi?(?)
yorulmuyorum ona anlatırken,dinlerken;yetmez mi?
okula dönülmeliydi ders vakti;sanat tarihi aynı işte;
barok,rönesans,picasso,da vinci,freskler,sfenksler,venüs'ün doğuşu,dali,(sanatçı yetişiyoruz ahhaha)
işteeeğ..karanfil aldık sonra 20 dal,kulağıma taktım,resim çekip durdum ve gittik,
...
asıl olaylar
yaşlılar haftası efem bu hafta
biz yaşlılar yurduna gittik okulla;şeye,annemin iş yerinin yanındakine ve benim kreşimin çaprazındaki;
(aynı yer işte)müzik seviyor insanlar mutluyduk;karanfil dağıtık,elele tutuştuk;şeker verdiler hem,
ama kötüsü;''ananem'' ordaydı(hala o kadın ananemmiş gibi geliyor)
''ellerim dolaştı,nefes alamadım''larla doldum taştım,kadıncağız korktu yanına çağırdı
gidemedim bile,üzüldük ikimiz de;belki ''ananem'' de
''şaşırdım ''anane''sen rüyama ne zaman girsen böyle oluyor,ağlamaklı ''anane''.zaten özledim de
toparlanıp gelene kadar hareket etmekte zorlandım;ama okuldaydık işte;
ananeeee özlediiiiiim diye bağırasım geldi,yapamadım nihayetinde,
...
okulda çalıştım.eve gelince yorgunum ben;ağlayasım var
bu ev fazla sıcak;ayol yanıyorum;kolsuzlarla falan.çalışırken bile;
batiği giyiyorum;morlu sarılı ..deniz sağol hehiğ
şimdi çalamıyorum triplerine girmeyelim(ay konuşmayı unutursak böyle mi olacak)
ama ''fantasie''yi başıma çıkaranlara sss...(hıh)selam yolluyorum,özellikle kromatik pasajı çalarken(:p)
e sıkıldım yazdım;okudun mu sonuna kadar;
sağol ayol..yayın,yapım,emek,özel olarak özgün'e,ilgi delime vs,,tişikür falaaaağn
...
bu yazı bitmiş ayol;
:* diye bitirecek kadar da mükemelim;kilo vermeliyim:p