Pazar, Mart 26, 2006

ireğm'in kuşları & hayalet sevgilisi

bilen biliyor da bilemeyene belirteyim;benim evde tam ''6'' yaşında; koca bir
sorumluluğum var...o istiyor diye çiğ tavuk yiyecek bir durumdayız işte..
sabah sabah yapacağımız işi yokmuş ki;açtı 'power türk'ü
''bunu izliceeeğz,ben bunu istiyooğrum''buyurdu,
halbuki 'dream tv' mis gibi ''elimde değil'' veriyor.otur izle.(hıh)
neyse dedim.açtığı şeye yönelttim dikkatimi ''aargh kabus..yine mi bu kız..
bebeğiymiş,sevdiğiymiş öldürdün bizi anacım.bi sus'' diyerekten kanalı değiştirmek
için hamle yaptım.ama işte tam o an annemin bakışlarıyla karşılaştım.
o an bertan'ın ''bebiğiiim benim,hayali sevgilim''diye bağırdığı ve ''bu kız benim en
sevdiğim şarkıcı'' diye bakışlar attığı andı.
şimdi erkeklerden en çok athena,kargo,
davut güloğlu(buraya dikkat)
sevdiğini söyleyebilirsiniz
belki..ama dahabirinci sınfta o ablaları,abileri
hem konu bu değil zaten.(hığ)
neyse.oturduk başladık izlemeye;sadece
sesini değil,kendini de kasarak ne yapacağını
şaşırmış bir kızcağızdı irem..
''hayır ses kötü,şarkı kötü,sözler desen facia.
nasıl olabiliyor bu?''
diyerekten uzun süre sorguladım kendimi
....

zaten kendime geldiğimde çekim görüntüleri bitmiş,klibe girilmişti.
klibe gülmedimdesem yalan olacak şimdi;çünkü;yönetmen klibi anlatırken,şu tarz
cümleleriyle etkilemişti gönülleri(ahhahah)''aslında soyut olarak yalnız bir kızın yaşamı,
evi,kuşlarla olan bağını anlatıyoruz.sevgili kendi içindeki bağlardan daha geride,klipte''
evet klipte kuşlar vardı,ama yalnız kızı soyut hallerde gremedik.kuşlarla hiç bir bağı,
hısım,akrabalığı falan yoktu irem'in.alakasız kuşlar peşinden gelip duruyor,irem
umursamıyordu(eline alıp bi okşadı mı hağ?)
neyse sadede geleyim artık;yazık sadece.yazık.'ananem' olsa 'ziyan' derdi de
bu kızcağız hukuk aşkıyla yanıp tutuşurken;onun gözünü boyayanların gözünü çıkartalım
...
bir de bugün kur atlama sınavım var ingilizce;yardım lazım yardım,
...
her neyse,