Perşembe, Mart 16, 2006

dilegelmeyen dünya'ya

ağıtlarımı yakayım diye hediye edilmedi bana bu blog ya;
.....
dayanamıyorum,''defol git''İÇ'im'den diyesim var,
hayatımı bağışla o zarif kalbinle bana;
yalvarıyorum,ben her gece rüyalardan böyle uyanıyorum,
sen unutabiliyor musun?
.....
ve diğeri;
yaralarımızı saramaz mıyız birlikte?
sende aşktan çıkmadın mı?savaş mimikleriyle,
biraz birbirimizden,sonbahardan falan çalsak?
ben seni istiyorum ilk kez tanımak,
belki de uzun süredir tanışıyoruz,
belki de aniden,yeniden
...
-)şarkılar var hala sana ağladığım,
-ama artık o şarkılara ağlamıyorum ben.burdan anla hissizliğimi beril'cim

ne diyebilirim ki bu hissizliğine;tanrım biri akılvermeli,
ben kendiminkini kaybediyorum,çaresizliğe adım adım...
anlaşılamıyorum,,alışamıyorum
nerde benim aynım,kopyam
benim yerime o düşünsün,yaşasın istiyorum
çok mu?olmaz mı sanki?