Salı, Şubat 14, 2006

sevgililer gölü

annem ve babamın arasında uyumak falan istiyorum..
o derece kötüyüm ve o kadar vuruldu yalnızlığım bugün yüzüme.
here yerde öpüşen,kırmızı gül,kalp desenine bürünmüş çiftler,
çiçekleri kaç katına çıkarmış çeşitli çiçekçiler,
yalnız olup da sevgilisine gittiği belli olangiller..
bütün gün evde kitap okumak istemiştim oysa.
korkunç bir yalnızlığın içine zevkle sürüklenmişiz,
ve şimdi sevgililer gününün para tuzağı olması gerçeğini bahaneleştiriyoruz.
anlamak istemiyoru musun?
yalnızız..
annem bana kapatıcı ve deodorantr almış hediye.
ve babam beni şaşırtarak benim için iyi birşey yapmış
parmaklı çorap almış..
iyi hoş da;ben bugünü berbat geçirdim.
rahatlamak için nete girdiğimde bile konu değişmiyor.
kabus gibi bu gün bitmiyor.
işte sevgililer günündeki halim;

elimdeki telefonda yapılan konuşmayı
aklıma getirmek dahi istemezken hem de;
bitmeli bugün birazn önce;
yatayım uyuyayım bari de hemen bitsin
ayamanöfff